Welcome

Saturday, October 22, 2011

Lonely Saturday

Holla weekend!

Its been a long time sy tdk enjoy my weekend at home due to lots of work need to be done. and finally today im at home... RELAXING..^^.

At 1st i was thinking to do my OT today but since i woke up late at 8am and my colleagues ready to go to office oredy. so, I decided just stay at home and do my work at home saja.

Nothing to do di rumah actually.. saja mo rehat2 kan diri dan menjauhkan diri seketika dari ofis. Month of October really2 killing me..banyak kerja mo dibuat.. sampai boleh dikatakan 2weeks berjurut2 sakit kepala seja. Boleh gila juga tu.. =.=!

So activity yg dibuat di rumah ari ni just relaxing,cuci2 kain, watching TV and of course main masak2 then MAKAN!!..hahahaa... 

here's few photos for you guys tgk2...hahaha
Mihun Goreng Tuhau with Tauhu Goreng and Thai Sauce

Company's Lappy and TIGER

Eating Biskut Tiger

hehehe.. Mihun goreng tu masak sendiri tau.. 1st time ni kali goreng mihun dgn tuhau. sedap juga pula... next time boleh buat lagi selagi stock tuhau masi ada..hahahaha.. 

oh no. almost 430pm.. Got to go.. need to clean up my room.. macam tempat beranak kucing sdh.. sambil2 mengeluarkan peluh yg sudah lama tersimpan.hahaha...

till then. Bubye~




No comments:

Post a Comment